Volgers

vrijdag 5 april 2013

Verwenneritis


Vandaag bracht de postbode deze keileuk versierde envelop met inhoud.
Ik zag op verschillende blogs mallen om zelf enveloppen te maken en HIER las ik dit bericht
Meteen de zeer stoute en brutale schoenen aangedaan en Angélique een bedelmail gestuurd, waar ze om moest lachen terwijl ik het bijna bestierf van schaamte om mijn mail.
Dit weekend ga ik iets voor haar maken als dank voor de mooie mallen!
Iemand nog leuke ideëen?

Angélique, superleuk dat je zo reageerde en v i e r mallen maakte voor me. 
Enorm bedankt, je zult vele zelfgemaakte enveloppen voorbij zien komen op dit blogje :-)

7 opmerkingen:

Angélique zei

Gelukkig dat ze goed zijn aangekomen, heb ze dinsdag al op de post gedaan en maakte me al een beetje zorgen (waarschijnlijk wilde de postbode gewoon wat langer genieten van de vrolijke bloemetjes :p )
Veel plezier ermee, ik kijk al uit naar je creaties!

Anoniem zei

ha ha ha ha ha....angélique heeft een ♥ van goud ........en jij ook meis

wat kan ze dat goed he ze zou er octrooi op aan moeten vragen

liefs jenneke

* Haakjuffie * zei

Wat lief zef! En wat handig die mallen, veel knutselplezier gewenst .

Nicole zei

Zoiets mag je volgens mij swappen noemen. Je stelt een ruil voor. Dat is weer wat anders dan bedelen haha. Wellicht een tipje voor de volgende keer zodat ook jij er een goed gevoel bij hebt!
Angélique maakt inderdaad hele handige mallen in alle soorten en maten... superleuk!

creama zei

Echt leuk om met die mallen aan de slag te gaan.
groeten Cream@

jokiedebeer zei

Leuk hoor, maak er wat moois van
groetjes joke

La FeMe en Spruiten zei

Wat heerlijk dat jij de mallen nu ook gaat gebruiken. Een echte Angélique mal mag het wel gaan heten. Ze zijn zo leuk!

jij succes met je nieuwe creaties want je legt er toch altijd wat eigens in.

groetjes saskia