Volgers

donderdag 4 april 2013

Bofbips Karien :-)

Vorige week las ik dit bericht bij  tweetje, zusje van jeetje.
Net was ik bezig met het lezen van blogs, en zie ik dat ik één van de bofbips-winnaars ben!
Mijn dag kan niet meer stuk :-) :-) :-)
Ik begon spontaan te dansen met mijn allerliefste, de hond en onze twee poezen die niet wisten hoe snel ze van me weg moesten komen :-)


Ik hoop alleen dat jeetje niet jaloers is, dit is namelijk haar lievelingskleur :-)

Fijne dag nog allemaal!

Lieve, roze groet van Karien



7 opmerkingen:

Unknown zei

Geweldig, ik zag het op het blog van haar, leuk gedaan hé, en jij gefeliciteerd

Anoniem zei

ha ha ha gefeliessssssss ik ben ook zo unne bofkont ha ha

geniet ervan lieve groet jenneke

Emilie zei

Wat leuk dat je gewonnen hebt!

jeetjejanita zei

hihi, mijn poezebeest houdt ook niet zo van dansen... en jeetje is uit logeren, dus die vertel ik gewoon lekker niet over het roze kadootje dat ik aan jou geef ;)

xx tweetje en grtjs van janita

marmarel zei

Super, dat is zeker boffen! :-)

* Haakjuffie * zei

Wat een leuke verassing zeg!

Tine zei

Altijd leuk zo'n verassing :)
Gefeliciteerd

tine