Volgers

zaterdag 16 februari 2013

Rolkussen in wording



Wat een feest he, die kleuren!

Onze kleuren in huis zijn rustig. Beige, blauw en bruintinten zijn overal in huis terug te vinden. Al een tijdje wil ik wat kleur in huis brengen, vandaar dat ik begonnen ben met kussens voor op onze (donkerbruine) bank.

Nu nog "even" zorgen voor hoezen waarop de maaksels gemaakt kunnen worden, dan laat ik het resultaat zien.

Vandaag ben ik dan ook achter de naaimachine te vinden om te zorgen voor kussenhoezen, yeah!

Het ronde patroon is hiervan afgeleid.
In het eerst snapte ik de bedoeling van rij 5 niet, daarom heb ik maar vasten in de plaats gehaakt.
Omdat ik niet met katoen maar met acryl aan het haken ben, heb ik in rij  10 in plaats van 2x2 stokjes 2x1 stokje gehaakt. Met 4 stokjes begon de rand erg te golven namelijk.
Rij 6 heeft geen problemen gegeven, ging in een keer goed gelukkig!
Saar en Mien, heel erg bedankt voor dit geweldige patroon!!!!

9 opmerkingen:

Unknown zei

Mooi! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat! :)
groetjes
Emilia

marmarel zei

Dat ziet er al heel mooi uit!

Nattie zei

Bedankt voor je berichtje op mijn blog. Ik was nieuwsgierig en ben direct doorgeklikt naar die van jou. Wat een mooie kleurtjes ... en leuke blog. Heb me aangemeld als volger.

Anoniem zei

owwwwwwwwwwwwwww dat ziet er veel belovend uit..succes met de rest

lieve groet jenneke

Nicole zei

Dat ziet er al heel goed uit. Het wordt vast een mooi kussen. Ooit ben ik begonnen met het maken van grannies voor een plaid maar ik ben halverwege tocht gestopt. Nu wil ik daar ook zo'n kussen van maken dus ik ben heel benieuwd naar jouw eindresultaat!

jokiedebeer zei

Lekker fleurig, dat wordt vast heel mooi
groetjes joke

Unknown zei

Super zeg, wat ziet er dit gezellig en gaaf uit, leuke kleuren, super vrolijke, vette klus om te maken, succes.
Lieve groetjes Hester

Unknown zei

hoi Karien,

ik zie dat je een volger bent geworden van mn winkeltje, zou je van mijn gewone blog ook lid willen worden ? liefs, Ellen
http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

Unknown zei

Ellen, ik ben natuuuuurlijk volger geworden. Bedankt voor de tip!!!