Volgers

maandag 4 februari 2013

Haakrol


Sinds een aantal weken ben ik bezig met een haakrol, die Wieke organiseert.
Het is ontzettend leuk om mee te doen. Ik leer leuke, nieuwe steken en leer ook veel nieuwe haakblogs kennen van mensen die ook meehaken aan de "haakrol van Wieke".

Week een en twee

In de eerste week haken we vasten, in week twee een variatie op vasten. Deze heb ik met haaknaald 2,5 gehaakt.

Week drie en vier

In week drie hebben we de granietsteek gehaakt, waarbij ik een halve maat grotere haaknaald (3) heb gebruikt om het lapje aan de zijkanten te laten aansluiten op week twee.
In week vier de ribbelsteek, het was wel even opletten om alleen het achterste lusje van de steek te gebruiken. Hierbij heb ik haaknaald 2 gebruikt, met 2,5 werd het te los en lubberig.
Totaal van vier weken
Een leuke bezigheid dat haken!!!!!!!
Een reactie posten