Volgers

woensdag 27 februari 2013

Doe mee met deze give away!


Jenneke en Hanneke organiseren een tè gek leuke give away, met medewerking van Hester. Ga vooral kijken, volgen en meedoen!
Deze lieve dames zijn zeer de moeite waard, hebben een heel groot hart, denken aan  een medemens, maken heel veel mensen -heel vaak- heel blij en doen dit niet om er iets voor terug te krijgen. Het klinkt misschien ongelofelijk, maar het is echt waar :-)

Als je jezelf een plezier wilt doen, klik dan op hun namen in dit bericht om naar hun sites te gaan.
Ikzelf laat deze keer voorbij gaan omdat ik pas één van de uitverkoren winnaars was. Iedereen moet een kans krijgen, nietwaar?

Ben nu dus wél aan het meedoen :-)

Fijne dag vandaag en beterschap aan alle zieke bloggers!

4 opmerkingen:

Unknown zei

Whaa je dingt gewoon mee hoor, dat weet ik zeker, ieder heeft kans, en volgen is volgen........jij volgt ook!
Je bent ook zo een liefie he om te linken .xxx
Lieve groetjes van mij
Hester

Franse Brocante zei

Dag Karien, Leuk om je blog te vinden. Het ziet er allemaal zo fris uit. Ik ben sinds een paar jaar afwezigheid weer met een nieuw blog begonnen en wil het graag met je delen. Groeten van Lilian

Unknown zei

Sterker nog...ze dulden geen tegenspraak als je de kans aan een ander geeft, ik had dat ook gedaan maar Jenneke was niet akkoord! :) Ik heb gezien dat ze het er bij jou heeft bijgezet.
groetjes
Emilia

Anoniem zei

juist ik sluit me aan bij bovenstaande lieverds

je doet gewoon mee en dat had ik er al bijgezet ook

bij mij is dat altijd al zo geweest

en ik vind het leuk basta!!!

lieve groet jenneke